کمپین رسانه‌ای امارات برای جذب سرمایه‌گذار خارجی/ رقبا چه می کنند ما چه کردیم؟!

امارات متحده عربی یک کمپین رسانه‌ای جهانی را با همکاری ادریس البا، بازیگر مشهور، برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتری از سراسر جهان راه‌اندازی کرد.
کمپین رسانه‌ای امارات برای جذب سرمایه‌گذار خارجی/ رقبا چه می کنند ما چه کردیم؟!
1403/07/11 - 13:16
تاریخ و ساعت خبر:
81
کد خبر:
برند ملی - امارات در این کمپین با شعار «در امارات سرمایه‌گذاری کنید»، از ستاره بین‌المللی، ادریس البا، استفاده کرده است که با ارسال پیامی از نوآوران و سرمایه‌گذاران در سراسر جهان می‎خواهد تا در این کشور سرمایه‌گذاری کنند.
 
در یک ویدئوی مهیج، این بازیگر معروف تجربیات شخصی خود را از اینکه چگونه امارات به نمونه‌ای زنده از امکان دستیابی به غیرممکن‌ها تبدیل شده است، بیان می‎کند.
 
این فیلم تبلیغاتی بر برجسته کردن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امارات متحده عربی، یعنی «توانایی آن در فراهم کردن فرصت‌های فراوان و فضای مناسب برای تحقق جاه‌طلبانه‌ترین و خلاقانه‌ترین ایده‌هایی که ممکن است در جاهای دیگر دست نیافتنی به نظر برسد» تمرکز دارد.
 
به گزارش خبرگزاری رسمی امارات، این کمپین در شهرهای مختلفی مانند کن، مونیخ، پاریس، لندن، زوریخ، ژنو و نیویورک می‎چرخد و کارآفرینان و کسانی را که ایده‌های امیدوارکننده دارند، هدف قرار می‌دهد تا آن ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کند.
 
امارات همچنین به عنوان بخشی از این کمپین، پایگاه اینترنتی «Invest.ae» را هم راه‌اندازی کرد که مهمترین اطلاعات، داده‌ها و مؤلفه‌های سرمایه‌گذاری را که این کشور در اختیار کارآفرینان قرار می‌دهد، ارائه می‌کند.
 
لازم به ذکر است که بر اساس اظهارات حاکم دبی، شیخ محمد بن راشد، امارات در سال ۲۰۲۳ به رشد ۳۵ درصدی در جریان سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی دست یافت که ۱۱۲ میلیارد درهم (۳۰.۴۹ میلیارد دلار) بود و این کشور را در رتبه یازدهم جهان قرار داد.

ویدئوی کمپین را از اینجا ببینید:
https://t.me/iranbrand_ir/11695

پی نوشت: اکثر کشورهای منطقه پرتالهای ویژه ای را برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده اند. برای مثال ترکیه به زبانهای مختلف از جمله فارسی اطلاعات و مشاوره های لازم را در اختیار مخاطبان برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف قرار می دهد.
https://www.invest.gov.tr/ar/

چندسال پیش ایران اعلام کرد که به هر فردی که ۱۰۰ هزار دلار در ایران سرمایه گذاری کند اقامت ۵ ساله می دهد. اما هیچ عامل تسهیلگری در این خصوص وجود نداشت. و عملا اگر هم فردی می خواست سرمایه گذاری داشته باشد نمی دانست از کجا باید شروع و به کجا باید مراجعه کند؟!

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/81
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir