مربیان ورزشی سفیران برند ملی

بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44
تاریخ و ساعت خبر:
70
کد خبر:
برند ملی - تیم تکواندو ایران در مسابقات المپیک 2024 پاریس 4 مدال (1 طلا، 2 نفره و یک برنز) بدست آورد. بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است. مرد کاریزماتیک کره ای که نسل اول تکواندو ایران را تربیت کرد.

مرد مو بلند کره‌ای که در زمان اوج جنگ و سال ۶۴ به مدت سه سال هدايت تيم‌ ملی تکواندو ايران را برعهده داشت و در سال ۷۱ هم سکاندار هدايت آن شد، و پس از آن نیز بخاطر علاقه اش به ایران تا امروز با تکواندوی ايران در ارتباط بوده است.

کانگ در طول حضور در ايران توانست نگاه مربيان و بازيکنان را به ورزش تکواندو بويژه در فرم تغيير دهد‌ و ايران را در حرکت جديد اين رشته در عرصه جهاني همراه کند.

تکواندوکاراني که با کانگ کار کرده‌اند مي‌گويند: کانگ داراي يک انضباط کره‌اي، سخت‌گير، خشن و مقرراتي است‌. هر چند آرامش خاصي در چهره وي وجود دارد ولي بسيار سختگير و جدي است‌.

ایرانی ها در کشتی می توانند با توجه به توزیع ۱۷ مدال طلا و حدود ۶۰ مدال در المپیک همین نقش را در کشورهای دیگر ایفا کنند.

ده ها قهرمان المپیک؛ جهاني و آسیا در کشتی ايران می توانند در یک بازاریابی مناسب ضمن ارتقاء کشتی در کشورهای دیگر فرهنگ ایرانی را در این کشورها نمایندگی کنند.

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/70
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 149
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 145
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir