در تهران برگزار می شود

مجمع جهانی دیپلماسی برند

مجمع جهانی دیپلماسی برند 23 مرداد ماه در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
مجمع جهانی دیپلماسی برند
1403/07/16 - 09:44
تاریخ و ساعت خبر:
65
کد خبر:
برند ملی - در راستای ایجاد گفتمان مشترک ملی و وحدت نظر در مسیر تدوین سند "راهبرد ملّی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیرههای ارزش راهبردی" و با رویکرد توصیف جایگاه برندسازی ملّی در صنابع منتخب و پیشران و نقش آن در تقویت و ارتقا سهم جمهوری اسلامی ایران در زنجیرههای ارزش منطقهای و جهانی، در نظر است کنگره و مجمع جهانی دیپلماسی برند به ریاست جناب آقای دکتر علیآبادی و با همکاری، حضور و مشارکت نهادهای حکمرانی نظام اقتصادی کشور، مراکز علمی دانشگاهی و اندیشگاهی و تشکلهای معتبر ملی 23 مرداد ماه سال 1403 در محل مرکز همایشهای بینالمللی صدا سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردد.

این کنگره در تلاش است فرصتی جهت تبادل تجارب کشورهای موفق در برندسازی ملی و شناسایی ظرفیتهای مشترک صنعتی، صادراتی، فناوری و نوآوری ایران و سایر دولت و ملتها فراهم آورد و با دعوت هدفمند از دیپلماتها، سفرا و نمایندگان سازمانهای بینالمللی مستقر در ایران و نیز نهادهای حکمرانی و مدنی متولی تولید، صنعت، تجارت، اقتصاد، انرژی، دیپلماسی و فناوری، مسیر همافزایی و ارتباطات سازنده میان ایشان با مدیران سازمانهای برتر صنعت و اقتصاد ایران را تسهیل نماید.

لازم به توضیح است این رویداد تلاش دارد پیش از تصویب سند سیاست صنعتی جمهوری اسلامی ایران در برنامه هفتم توسعه، با جامعه نخبگانی صنعت و اقتصاد کشور در سه محور ذیلالذکر ادبیات مشترک ایجاد نماید.

بررسی فرصتهای ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی و ایجاد نامهای تجاری تجمعی در بازارهای هدف صادراتی، امکان سنجی ایجاد "کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران" متشکل از مدیران و نمایندگانی از «حاکمیت و بخش دولتی»، «بخش خصوصی» و «مردم و جامعه مدنی» با هدف تقویت برند جمهوری اسلامی ایران و ویژند Made in Iran

تبیین فرصتهای توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی و دیپلماسی همسایگی
از جمله مهمترین علل برنامهریزی این رویداد میتوان به استمرار حرکت بنیادین کشور در مسیر ارتقای جایگاه صنعت دانش بنیان و تلاش بر توانمندسازی صنایع کشور برای ورود به بازارهای جهانی اشاره نمود؛ که بیشک این مهم بدون توجه به موضوع برندسازی به عنوان حلقه مفقوده صنعت و اقتصاد کشور در ایجاد ارزش افزوده بالای صادراتی میسر نخواهد بود.


مستندات و گزارشات این نشست را از اینجا مشاهده و مطالعه کنید

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/65
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 145
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir