x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
جان مرشایمر، دانشمند علوم سیاسی: تلاش ایرانیان برای دستیابی به سلاح هستهای برای من کاملا معقول است
مرشمایر: تلاش ایرانیان برای دستیابی به سلاح هستهای کاملا معقول است!!
نسخه چاپی
1403/12/26 - 22:20
تاریخ و ساعت خبر:
1756
کد خبر:
برند ملی
- جان مرشایمر، دانشمند علوم سیاسی:
وقتی اسرائیل در منطقه دارای سلاح هستهای است، تلاش ایرانیان برای دستیابی به سلاح هستهای برای من کاملا معقول است...
لینک کوتاه:
http://irbrand.ir/1756
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مرشمایر
,
انرژی هسته ای
,
پر بازدیدترین ها
مستند کافا اسپورت از حضور اسماعیل کارتال در ایران و پرسپولیس
1403/12/13 - 01:40 _ تعداد بازدید: 860
رسانه معروف ترکیه ای کافا اسپورت مستندی از یک روز کاری اسماعیل کارتال مربی جدید و سردار دورسون ستاره ترکیه ای جدید تیم پرسپولیس منتشر کرده است.
بیشتر بدانیم
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 735
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
معرفی بزرگترین مگا پروژه های عمرانی ایران در سال 2024
1403/08/04 - 22:59 _ تعداد بازدید: 649
کانال Civil Mentors در یوتیوب به معرفی مگاپروژه های عمرانی ایران پرداخته است.
بیشتر بدانیم
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک ماکسیم
1403/08/07 - 13:34 _ تعداد بازدید: 516
ماکسیم با شعار نسل امروز و فردا برنامه فروش و برندینگ خود را مدیریت کرده و گاهی اوقات در طول سال با اعمال تخفیف، حراج و کاهش قیمت بسیاری از برندپوشان را به سمت فروشگاه های خود جذب می کند. برند ماکسیم به دلیل به روز بودن و مطابق مد نگه داشتن محصولات خود همواره دارای مشتری بوده و مشتریان قدیمی خود را راضی نگه داشته است. در این مقاله با نگاهی به تاریخچه این برند، به معرفی محصولات پرداخته و ویژگی های آن را بیان می کنیم.
بیشتر بدانیم
تازه های سایت
اردیبهشت 1404
فراخوان هفتمین دورۀ «نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» منتشر شد
اردیبهشت 1404
برندسازی در ایران؛ عبور از موانع، رسیدن به فرصتها
اردیبهشت 1404
آیندهپژوهی و همافزایی راهبردی، کلید موفقیت برندسازی ملی سلامت در دنیای متحول است
اردیبهشت 1404
سوءمدیریتها و بوروکراسی پیچیده، مانع اصلی جهش تولید و سرمایهگذاری
اردیبهشت 1404
استراتژی برند ملی با دانش ایرانی، راهکاری برای حضور در بازارهای جهانی
اردیبهشت 1404
درگذشت شخصیت پیشتاز علوم انسانی و اسلامی جشنواره بینالمللی فارابی
اردیبهشت 1404
ویدئو: برندسازی ملی ایران و هویت بصری
اردیبهشت 1404
تأثیر فضای مجازی بر زبان فارسی در افغانستان
اردیبهشت 1404
برندسازی ملی سلامت نیازمند اعتمادسازی، ارتباطات دوسویه و تمرکز بر تجربه بیمار است
اردیبهشت 1404
برندسازی باکیفیت و سازماندهی داخلی آغاز میشود، نه تبلیغات صرف
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات