کتاب هویت بصری برند شهری اصفهان

تصوير برند یک ملت، يک موضوع مهم در دنياي پر چالش امروز مي باشد. جهاني سازي يعني کشورها براي جذب سرمايه گذاران، توريست ها، ایجاد تصویر مطلوب از کالاهای صادراتی ، رسانه ها، ايجاد اعتماد و غیره در رقابت تنگاتنگ مي باشند. از این رو براي کشورها و شهرها کاملاٌ ضروريست تا بدانند توسط مردم ساير مکان هاي ديگر چگونه ديده مي شوند و اينکه چگونه بايد دستاوردها، محصولات، خدمات و غیره خود را در تصوير برندشان منعکس کنند؛
کتاب هویت بصری برند شهری اصفهان
1403/08/01 - 11:49
تاریخ و ساعت خبر:
168
کد خبر:
برند ملی - اصفهان نصف جهان، شهری زیبای خدا، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، شهر گنبد های نیلگون و …. نام هایی است که در طول تاریخ بر روی این شهر گذاشته شده است. هر یک از این نام هابه تنهایی گویای اهمیت این شهر در طول تاریخ بوده است. با عنایت به اهمیتی که این قطعه بهشتی برای ایران اسلامی، جهان اسلام و بشریت داشته و دارد از یکسو و انتخاب شدن اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ از سوی دیگر، پژوهشی عمیق با همراهی و همکاری نهادهای مختلف استان اصفهان در زمینه تعیین چهار چوبی برای خلق برندی برای این کلان شهر اسلامی انجام گرفت تا با کمک آن با عنایت به داشته های گذشته و حال شهر، آینده ای ایده آل برای هویت رقابتی آتی شهر ایجاد گردد.


از اینجا دانلود و مطالعه کنید

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/168
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir