اکوسیستم استارتاپی هند اکنون میزبان بیش از 200 استارتاپ فعال در حوزه هوش مصنوعی مولد است که تمرکز اصلی آنها بر ارائه راهحلهای سازمانی است.
برند ملی - تحلیلها نشان میدهد که 70 درصد از این استارتاپها به بازار B2B متمرکز هستند، که نشاندهندهی ترجیح آشکار به بازار سازمانی است. در یک نظرسنجی از سرمایهگذاران فعال در اکوسیستم استارتاپی هند، 84 درصد تمایل قوی به راهحلهای هوش مصنوعی مولد ویژهی صنعت را نسبت به برنامههای کاربردی عمومی ابراز کردهاند. این گزارش با تحلیل عمیق این روندها، بینشهای ضروری برای تصمیمگیری استراتژیک در چشمانداز پرتحول هوش مصنوعی مولد هند ارائه میکند.
نکات کلیدی:
بیش از 17 میلیارد دلار فرصت بازار تا سال 2030
بیش از 1.2 میلیارد دلار تأمین مالی از سال 2020
70 درصد از استارتاپهای هوش مصنوعی مولد فقط راهحلهای سازمانی ارائه میدهند
بیش از 360 سرمایهگذار فعال در حمایت از استارتاپهای بومی هوش مصنوعی مولد
بیش از 200 استارتاپ در حوزه هوش مصنوعی مولد در هند
84 درصد از سرمایهگذاران هندی ترجیح میدهند روی استارتاپهای متمرکز بر صنایع خاص سرمایهگذاری کنند.
گزارش را از اینجا مشاهده و دانلود کنید