پادکست | اسرائیل: برند درگیری و کشمکش؟

پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
پادکست | اسرائیل: برند درگیری و کشمکش؟
1403/08/19 - 11:28
تاریخ و ساعت خبر:
1358
کد خبر:
برند ملی - این قسمت تصویری از اسرائیل را در نظر می‌گیرد که بعنوان یکی از بدترین‌ها در فهرست برندهای ملی گنجانده شد. نیک به مجموعه ای از فعالیت های نوآورانه اسرائیل اشاره می کند و بیان می کند اسرائیل چیزی ورای درگیری ها است. سیمون خطار نشان می کند که به طور مداوم به دولت های اسرائیل توصیه کرده تا برای بهبود واقعی وجهه شان باید به زندگی مشترک با فلسطینی ها اقدام کنند.

تصویر بدی از اسرائیل وجود دارد. با اینحال این دو نفر درباره شاخص های مثبت صحبت می کنند. شواهدی که این تصویر بد را از نظر آنها تحت الشعاع قرار می دهد.

سیمون در خصوص اینکه مخالفت با اسرائیل به یهودستیزی نسبت داده می شود را نقد می کند، اما خاطرنشان می‌کند که کشورهای اسلامی هم با رویکرد مشابهی در اسلام‌هراسی عمل می کنند. بحث با در نظر گرفتن شاخص‌های مثبت توافق‌نامه آبراهام به پایان می‌رسد، اما تاکید می‌کند که همه کشورهای منطقه باید تا حد امکان در مشارکت و همکاری، از تجارت گرفته تا توسعه، مشارکت داشته باشند.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1358
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir