پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
برند ملی - این قسمت تصویری از اسرائیل را در نظر میگیرد که بعنوان یکی از بدترینها در فهرست برندهای ملی گنجانده شد. نیک به مجموعه ای از فعالیت های نوآورانه اسرائیل اشاره می کند و بیان می کند اسرائیل چیزی ورای درگیری ها است. سیمون خطار نشان می کند که به طور مداوم به دولت های اسرائیل توصیه کرده تا برای بهبود واقعی وجهه شان باید به زندگی مشترک با فلسطینی ها اقدام کنند.
تصویر بدی از اسرائیل وجود دارد. با اینحال این دو نفر درباره شاخص های مثبت صحبت می کنند. شواهدی که این تصویر بد را از نظر آنها تحت الشعاع قرار می دهد.
سیمون در خصوص اینکه مخالفت با اسرائیل به یهودستیزی نسبت داده می شود را نقد می کند، اما خاطرنشان میکند که کشورهای اسلامی هم با رویکرد مشابهی در اسلامهراسی عمل می کنند. بحث با در نظر گرفتن شاخصهای مثبت توافقنامه آبراهام به پایان میرسد، اما تاکید میکند که همه کشورهای منطقه باید تا حد امکان در مشارکت و همکاری، از تجارت گرفته تا توسعه، مشارکت داشته باشند.