پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
برند ملی - این قسمت به نگرش رسانه های جمعی نسبت به موضوع برندهای ملی، تصاویر بین المللی و دیپلماسی عمومی می پردازد. سیمون از تمرکز سطحی بر رتبه بندی ها ابراز تاسف می کند. نیک به نقش رسانهها بهعنوان مؤلفهای از تصویر ملی به خودی خود و این احتمال که بیبیسی «غاز تخم طلایی» قدرت نرم بریتانیا باشد، اشاره میکند.
گفتگو به شهرت مکان های آسیب دیده مانند کامبوج در دهه 1970 یا اخیراً رواندا و سوریه می پردازد. نیک در مورد تحقیقات اخیر در مورد تبلیغات جنگ صحبت می کند و اشاره می کند که از نظر وی ریشه های تحریف بیشتر در مطبوعات عمومی است تا بوروکراسی های دولتی.