پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
برند ملی - این قسمت شهرت ملی منطقه شمال اروپا را بررسی میکند، که در صدر شاخصهای Nation Brands و Good Country قرار دارد.
مسائل شامل این سوال است که چگونه شهرت مثبت به سود سوئد، نروژ، دانمارک و فنلاند و عوامل تاریخی پشتوانه این پدیده است. نیک موضوع شیطان سازی منطقه را در رسانه های مرتبط با کرملین مطرح می کند در حالی که سیمون عامل پیام های منفی از این منطقه را از سمت راست افراطی در نظر می گیرد.
سایمون به بحران کاریکاتورهای دانمارکی در سال 2006 به عنوان نمونه ای از این که چگونه می توان با یک حادثه به شهرت آسیب رساند نگاه می کند.