پادکست | مهاجرت نخبگان : چه کسی به دنبال اینشتین است؟

پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
پادکست | مهاجرت نخبگان : چه کسی به دنبال اینشتین است؟
1403/08/18 - 20:49
تاریخ و ساعت خبر:
1352
کد خبر:
برند ملی - این قسمت موضوعات مطرح شده در بحث مهاجرت را برای بررسی چگونگی ارتباط شهرت با روند یک ملت که ماهرترین افراد و نخبگان را جذب می کند، توسعه می دهد.

سیمون و نیک بررسی می کنند که کدام کشورها این کار را بخوبی انجام می دهند – با اذعان به جایگاه ویژه ایالات متحده. آنها همچنین به موضوع دیاسپورا و پیامدهای فقدان ظاهری مفهوم "دیاسپورای ایالات متحده" به جز گروه هایی که به دلیل تبعیض های سیاسی یا قومی مجبور به زندگی در خارج از ایالات متحده هستند بررسی می کنند.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1352
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir