پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
برند ملی - این قسمت به بررسی چگونگی تطبیق دو مفهوم اصلی این حوزه با یکدیگر می پردازد: دیپلماسی عمومی و برندسازی مکان. نیک PD را مفهوم کلی می داند و برندسازی مکان را به عنوان یکی از ابزارها می داند. سیمون برندسازی مکان را رویکرد کلی و PD را تنها یکی از جنبه های تصویر یک کشور می داند. آنها در مورد موضوع تأثیر و اهمیت ارزیابی واقعی در هر دو فعالیت توافق دارند.
موارد در نظر گرفته شده شامل تحولات دیپلماسی عمومی بریتانیا و گام های اشتباه تاریخی ایالات متحده است. گفتگو با سایمون و نیک در حالی پایان مییابد که هر دو تأیید میکنند آنچه واقعاً مهم است رسیدن به سیاستهای درست است. سیاست های خوبی که اساس موفقیت را هم در برندسازی مکان و هم در دیپلماسی عمومی ایجاد می کند.