پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
برند ملی - این قسمت تصویر ژاپن را مورد بررسی قرار می دهد: به طور مداوم در شاخص برندهای ملی ( رتبه 4 در سال 2020) تحسین شده است، اما ظاهراً در شاخص کشور خوب (رتبه 26 در سال 2020) با رتبه های بالا فاصله دارد. سیمون و نیک به برخی از استراتژی های ژاپن برای حفظ حضور جهانی مانند میزبانی المپیک و اکسپوی 2025 آینده در اوزاکا نگاه می کنند. رفتار موفق مانند اقدام جمعی طرفداران؛ نظافت استادیوم ها در طول جام جهانی فوتبال؛ و ضعف های اساسی از جمله کاهش دانش زبان های خارجی و بی میلی به استقبال از مهاجران.
ژاپن به عنوان بازیگری منحصربهفرد با مزیتهای فوقالعاده ظاهر میشود، اما باید مراقب باشد تا رویکرد خود را با اولویتهای قرن 21 و نیازهای جهانی تطبیق دهد یا در معرض خطر افول جایگاه خود قرار گیرد.