پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
برند ملی - این قسمت یکی از عناصر اصلی وجهه و شهرت ملی - فرهنگ - را بررسی می کند و می پرسد چگونه یک دولت ملی می تواند آن را به بهترین شکل در سیاست خارجی خود بگنجاند. موارد شامل کشورهایی با فرهنگهای باشکوه اما تصویری ضعیف مانند ایران و کشورهایی که فرهنگشان تحسینبرانگیز است اما از ارتباط معاصر مانند یونان جدا است. سایمون و نیک در مورد عنصر فرهنگی به عنوان یک بعد گمشده برای اوکراین در سال 2014 صحبت می کنند، اما در سال 2012 فرهنگ یک عامل نجات بخش برای مالی است.
در تحلیل نهایی، نیک و سایمون موافقند که تنها تحسین شدن برای فرهنگ خود کافی نیست. دولت ملت باید کاری انجام دهد تا به مشکلات مشترک جهان رسیدگی کند. قدرت نرم بالا، مسئولیت بزرگی را با خود به همراه دارد.