پادکست | همیشه بهتر باش: لیورپول

به این نسخه از Wish You Were Here، پادکست Place Branding خوش آمدید.
پادکست | همیشه بهتر باش: لیورپول
1403/08/18 - 17:51
تاریخ و ساعت خبر:
1331
کد خبر:
برند ملی - در این قسمت ما از شهر زیبای لیورپول بازدید می کنیم. شهرت این شهر به دلیل گروه بیتلز، باشگاه فوتبال لیورپول، رودخانه مرسی و بسیاری موارد دیگر است.

لیورپول در بیشتر دوره هایی که بریتانیا امپراتوری داشت، جهانی ترین شهر بریتانیا بود. لیورپول هم تأثیرگذار جهانی بود و هم تحت تأثیر جهان. یک شهر با مزیت های نسبی. شما آن را از ساختمان ها، خیابان ها و بارها، رستوران ها و کلوپ ها احساس می کنید. آن را در مردم آن هم احساس می کنید. شهری بزرگ اما در عین حال دوستانه. در واقع گم شدن در لیورپول سخت است، تا حدی به این دلیل که رودخانه ای دارید که شما را راهنمایی می کند.

از سال 2008، لیورپول در حال پیشرفت بوده است، و ما از این شهر بازدید می کنیم تا آنچه را که از دیدگاه مارکتینگ و مکان در حال انجام است، بررسی کنیم.

در این نسخه با کریس براون، مدیر بازاریابی لیورپول آشنا می شویم که نظرات خود را در مورد برند لیورپول و بازاریابی آن به اشتراک می گذارد. همچنین در این نسخه با جولیا لنون، ​​خواهر جان لنون بزرگ آشنا می‌شویم که درباره خواهر جان بودن، بیتلز، شهر و تغییر آن در طول زندگی‌اش صحبت می‌کند.

لیورپول ما تو را دوست داریم "آره آره آره".



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1331
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir