پادکست | استکهلم: پایتخت اسکاندیناوی

به قسمت اول پادکست Wish You Were: The Place Branding Podcast خوش آمدید. این قسمت اول درخصوص برندسازی شهر استکهلم، پایتخت سوئد است.
پادکست | استکهلم: پایتخت اسکاندیناوی
1403/08/18 - 17:17
تاریخ و ساعت خبر:
1328
کد خبر:
برند ملی - استکهلم خود را به عنوان پایتخت اسکاندیناوی معرفی می کند — پس دانمارکی ها در مورد آن چه فکر می کنند؟ ما در این اولین قسمت پادکست خود همه این سوالات و موارد دیگر را پوشش می دهیم. ما مصاحبه‌هایی را با اوله زتربرگ، مدیر عامل منطقه تجاری استکهلم، و همچنین جاناتان فورستر، معاون اسپاتیفای اروپا انجام می‌دهیم تا درباره برندسازی مکان، بازاریابی مقصد و آنچه که استکهلم را به مخاطب نشان می‌دهد صحبت کنیم.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1328
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir