مهلت ثبت‌نام تا 1 آذر؛ در دوره جامع کسب و کار و تجارت با روسیه

پایگاه صادراتی ایران در سن‌پترزبورگ روسیه، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی با هدف آشنایی بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان با کسب و کار در روسیه و نحوه ورود به بازار بزرگ مصرفی این کشور، در نظر دارد دوره ” کسب و کار و تجارت با روسیه” را با همکاری دانشگاه پلی تکنیک سن پترزبورگ برگزار نماید.
مهلت ثبت‌نام تا 1 آذر؛ در دوره جامع کسب و کار و تجارت با روسیه
1403/08/15 - 15:28
تاریخ و ساعت خبر:
1314
کد خبر:
برند ملی - این دانشگاه یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌های روسیه در تعامل با صنعت و بازار می‌باشد و سابقه طولانی در برگزاری دوره‌های کسب و کار بین‌المللی دارد. از مهمترین سرفصل های دوره می توان به معرفی اکوسیستم کسب و کار و نوآوری روسیه، حمایت‌های دولتی از کسب و کارهای بین‌المللی مشترک، نحوه ثبت شرکت و محصولات فناور در روسیه، استراتژی ورود به بازار روسیه، بازاریابی و استراتژی فروش در روسیه با حضور اساتید برجسته و کارآفرینان موفق کسب و کارهای بین‌المللی اشاره نمود.

دوره ” کسب و کار و تجارت با روسیه” در طی سه روز، به صورت آنلاین و به زبان انگلیسی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با هدف آشنایی با بازار کسب و کار در روسیه و نحوه ورود به بازار بزرگ مصرفی این کشور برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری : ۶ تا ۸ آذر ماه 1403 ساعت ۱۰ الی ۱۷

همراه با مدرک دانشگاه پلی تکنیک سن پترزبورگ روسیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام اینجا کلیک کنید.

ظرفیت محدود

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1314
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir