روند نمای تفکر ناب
روند نمای فوق در یک نگاه تاریخچه شکل گیری تفکر ناب و شش سیگما بعنوان متدولوژی(روش ها و ابزارهای اساسی) که زیربنای سیر تحول ابعاد کیفیت از اواخر دوره سوم انقلاب صنعتی تا امروز شد را نشان می دهد.
1403/08/14 - 11:48
تاریخ و ساعت خبر:
1301
کد خبر:
برند ملی - شش سیگما بهیچوجه مفهوم ترسناک و آماری نیست و فیلتر ادراکی است که با آن می توان کسب و کار و فرآیندهای آن را بطور مستمر بهتر؛ سریع تر؛ ارزان تر؛ بهره ور تر؛ سودآور تر کرد.
افرادی که میخواهند در دنیای پیچیده امروز ارائه محصول/خدمت و برندینگ از ایده و طراحی محصول تا خدمات پس از فروش محصول/خدمت حرفی برای گفتن داشته باشند بایستی مفهوم تفکر ناب را عمیقا درک کنند و بعد در حوزه فعالیتی شان این ابزارها را بکار بگیرند.
فقدان نگرش تفکر ناب در مدیران باعث مشکلات فراوانی برای کشور ما در حوزه های صنعتی؛ اقتصادی؛ بازاریابی؛ سیاسی؛ فرهنگی رسانه ای... شده و در نهایت به برند ملی ایران ضربات زیادی زده است.
در این پرونده تلاش می شود برخی از این روش ها و ابزارها به مرور معرفی شوند.
بازگشت به ابتدای صفحه
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 589
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 283
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 273
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 259
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم