پادکست | تاسمانی و کیپ غربی - اهمیت روایتگری صادقانه از مکان

تاد بابیاک مدیر پروژه برند تاسمانی به پادکست Place2Place باز می گردد تا با مونیکا ایوئل، مدیر ارشد بازاریابی Wesgro [سازمان ترویج تجارت و گردشگری کیپ غربی] درباره برندسازی مکانی بحث و گفت و گو کند.
پادکست | تاسمانی و کیپ غربی - اهمیت روایتگری صادقانه از مکان
1403/08/13 - 10:33
تاریخ و ساعت خبر:
1280
کد خبر:
برند ملی - در گفت و گو در مورد چالش های اینکه چگونه بتوانید یک داستان صادقانه از مکان خود ارائه دهید و فرصت ها را برای مکان جغرافیایی خود ایجاد کنید صحبت می شود. از اینجا به زبان انگلیسی گوش کنید:



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1280
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir