پادکست | کاستاریکا و نیوزلند - ساختن یک استراتژی برند ملی مبتنی بر ارزش

دانیل والورده، مدیر برند ملی در کاستاریکا و ربکا اسمیت، مدیر پروژه داستان نیوزیلند، در اولین قسمت از زنجیره رهبران برندسازی مکانی به ارائه تجربیات خود می پردازند.
پادکست | کاستاریکا و نیوزلند - ساختن یک استراتژی برند ملی مبتنی بر ارزش
1403/08/13 - 09:44
تاریخ و ساعت خبر:
1274
کد خبر:
برند ملی - در این گفت و گو در مورد هم افزایی بین برندهای کشورشان، آنها نکاتی برای کار با سیاستمداران و بخش خصوصی، و ایده هایی برای سنجش اثربخشی برند مکانی مطرح و در مورد آن بحث می کنند.

این گفت و گو را به زبان انگلیسی اینجا بشنوید:



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1274
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir