معرفی برند با کیفیت ایرانی: چرم مشهد

شرکت چرم مشهد با هدف رونق بخشیدن به تولیدات صنایع ملی بازار چرم، سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت چهل هزار مترمربع به بهره برداری رسید. محصولات چرمی این کارخانه از چرم درجه یک و بسیار لطیفی تولید می شود که حاصل کار دست صنعتگران ماهر به همراه جدیدترین تکنولوژی صنعت چرم دنیاست.
معرفی برند با کیفیت ایرانی: چرم مشهد
1403/08/07 - 16:44
تاریخ و ساعت خبر:
1239
کد خبر:
برند ملی - در وبسایت این برند ایرانی آمده است: چرم مشهد تنها تولید کننده چرم در ایران است که مراحل تولید محصولات به طور کامل در کارخانه انجام میشود و به عنوان بزرگ ترین تولید کننده محصولات چرمی کشور در این سال ها محصولاتی همچون چرم گوسفندی، چرم بزی، چرم گاوی، البسه چرمی و مصنوعات مختلف چرمی را با بالاترین کیفیت از چرم کاملا طبیعی تولید کرده است.


داستان برند
سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد/وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد

همه چیز از یک سفر آغاز شد. اواسط سال 75 بود که در جریان یک سفر کاری عازم شهر تاریخی همدان بودیم.

از هوای دل‌پذیر جاده‌ لذت می‌بردیم و زیبایی منحصربه‌فرد طبیعت غرب کشور چشم‌هایمان را می‌نواخت. آمده بودیم خوب ببینیم، فرصت‌های تازه بسازیم و تغییر ایجاد کنیم. مقصد ما یک کارگاه کوچک چرم‌سازی بود که مدت‌ها زندگی در آن جریان نداشت. مقصدی که خود به نقطه عطف و آغاز ما و خاطره‌ای که تا امروز در حال روایت و ساختنش هستیم تبدیل شد.

برای ما که دغدغه‌مان اثرآفرینی است سفرها همیشه تغییرسازند، بنابراین تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بر کالبد بی‌جان آن کارگاه چرم‌سازی روحی تازه بدمیم. تاریخ را ورق زدیم و از پیشینه قوی کشورمان در تولید چرم به شگفت آمدیم.

زمانی که دانستیم مرغوب‌ترین چرم گوسفندی جهان در سرزمین‌مان ایران تولید و بخش بزرگی از مواد اولیه آن به خارج از کشور صادر می‌شود، بر آن شدیم، طرحی نو در اندازیم. نگرش مخاطب ایرانی نیز بخش دیگری از چالش ما بود، مخاطبی که تا آن زمان برای یافتن محصولات چرمی باکیفیت گرد جهان می‌گشت، در حالی که جام‌جم در خانه بود.

هدف ما این شدکه ایران را در تولید محصولات چرمی، سرآمد و مردم ایران را در استفاده از این محصولات سربلند کنیم. آن کارگاه کوچک چرم‌سازی الهام‌بخش ما برای بنای کارخانه‌مان در شهر مشهد شد و امروز به اتفاق سرمایه انسانی کارآمد و مخاطبان وفادار؛ توانسته‌ایم به برندی که در تمام ایران شناخته شده ‌است و اندیشه حضور در بازارهای جهانی را در سر می‌پروراند تبدیل شویم . آری، به اتفاق، جهان می‌توان گرفت!

حالا ذائقه مخاطب ایرانی تغییر کرده و ارزش کالای چرمی تولید داخل درک شده است، ما موفق شدیم فروشگاه‌های بیشتری را در گستره ی بزرگی از کشورمان ایران تاسیس کنیم. فروشگاه‌هایی که نه تنها محل ارائه محصولات ما بلکه خود بخشی از خاطرات هر شهرند. رسیدن به این اهداف بدون‌شک نیازمند قدردانی از جامعه‌ای است که در بستر آن رشد کردیم و در قلب آن جای گرفتیم.

به این سپاس مدرسه ساختیم تا انسان‌های بیشتری از لذت آموختن بهره‌مند شوند، در کنار توان‌یابان ایستادیم تا آینده این سرزمین را با آن‌ها بسازیم و دست‌به‌دست هم دادیم تا برای آرامش همکاران‌مان سقفی بنا کنیم.

ما خواسته های نو را در ذهن مخاطب مان می‌جوئیم و در جایگاه یک برند نوآور و پوینده هم‌پای تغییر در رفتار و سلیقه آن‌ها به پیش می‌تازیم.

داستان ما داستان همه افرادی است که چرم مشهد در خاطرات‌شان جاری است. ما با هویت آن‌ها درآمیخته‌ایم و در لحظه‌هایشان حضور داریم. گاهی آن احساس زییایی هستیم که با هدیه‌دادن به یک عزیز ساخته می‌شود و گاه گرمابخش یک صبح سرد پائیزی پیش از سفر. ما یادآور لحظه‌های سخت و شیرین زندگی یا حس بی‌قراری قبل از یک دیدار عاشقانه هستیم.

ما خاطره‌سازیم و این ساختن نقطه پایانی ندارد چرا که امروز برای ما تنها آغاز ماجراست.

ماموریت برند


ما در چرم مشهد، هر صبح کارمان را با تولید و ارائه محصولاتی آغاز می‌کنیم که هم‌چون خاطره‌ای ماندگار در ذهن مخاطبانمان بدرخشند.

ما می‌خواهیم در قلب و حافظه مصرف‌کنندگان‌مان از داشتن محصول چرم ایرانی حس افتخار ایجاد کنیم و با پویندگی و نوآوری در این مسیر به پیش می‌تازیم.

وب سایت و فروشگاه اینترنتی چرم مشهد

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1239
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir