معرفی برند با کیفیت ایرانی: شهر چرم

برند شهر چرم در اواخر دهه شصت با پیشینه پایه گذاران این برند شروع ارزشمندی با تنوع عظیمی از محصولات چرمی، با توجه به نیاز مشتریان آغاز نموده است.
معرفی برند با کیفیت ایرانی: شهر چرم
1403/08/07 - 16:19
تاریخ و ساعت خبر:
1236
کد خبر:
برند ملی - در وب سایت این برند ایرانی آمده است: این برند در ابتدا جهت تامین کالاها و هدایا چرمی سازمانها طیف وسیعی از نهادها و ارگانها و سازمان ها و از جمله شرکت معظم خودروسازی را پوشش داده و در این راستا شهر چرم اولین ابداع و تولید کننده
انوع ست چرمی در بسته های نفیس در اوایل دهه هفتاد می باشد.
تولید و ابداع کننده انواع ست چرمی دریچه های تضمین در اوایل دهه هفتاد می باشد.
شهر چرم در سال 1374 ثبت برند نموده است و با ایجاد اولین شعبه خود در خیابان منوچهری مرکز فروش محصولات چرمی و سفری و همچنین جهت توسعه و خدمات به مشتریان ایجاد نمود.
همچنین در اوایل دهه سال هشتاد شروع به گسترش شعبات خود در مناطق مختلف تهران و دیگر مراکز استانهای اصفهان ، تبریز، ارومیه، کردستان، مشهد، کرمان، کرمانشاه و دیگر استانها گسترش داده است.
این برند جهت تحقق بازار و توسعه فعالیت های خود را در سال 2007 leather city در کشور انگلستان شهر لندن ثبت کرده است.
در همین راستا توانسته محصولات و تولیدات با ارزش چرم ایرانی را با برند ال سی به کشورهایی از جمله انگلستان، آلمان، نروژ، استرالیا، امارت عربی، صادرات نماید و در نمایشاه های بین المللی
( اختصاصی ایران در ایتالیا در شهر رم، آلمان، برلین، عربستان ریاض، امارات دبی) حضور داشته است که خود برگ زرینی از افتخارات این برند ایرانی می باشد.

تمامی تولیدات چرمی این برند در مرحله ساخت چرم از مواد گیاهی و ضد سرطان ساخته شده که یکی از ویژگیهای این برند که باعث دریافت استاندارهای جهانی از جمله ایزو 9001، 9014 برند حلال ، برند سالم و دارای گواهینامه برند می باشد.


وب سایت و فروشگاه اینترنتی شهر چرم

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1236
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir