معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک بانوان تولیکا

تولیکا مجموعه ای است با سابقه بیش از ۳۰ سال که امروز در دو صنعت تولید پوشاک و ریتیل فعالیت میکند. از ابتدا و تا سالها پس از شروع به کار، متمرکز بر طراحی و تولید پوشاک بانوان فعالیت نموده و پس از آن در اواخر دهه ۸۰ شمسی، پا به عرصه برندسازی گذاشت و با راه اندازی فروشگاه هایی با استاندارد یکسان و اعطای نمایندگی همزمان، بیش از ۶۰ فروشگاه اختصاصی بانوان در سراسر کشور افتتاح نمود.
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک بانوان تولیکا
1403/08/07 - 14:56
تاریخ و ساعت خبر:
1225
کد خبر:
برند ملی - در وب سایت این برند ایرانی آمده است: برند تولیکا (tulika) یکی از سرشناس ترین برندهای ایرانی در زمینه پوشاک زنانه است. این برند به طور تخصصی در زمینه محصولاتی چون مانتو و پانچو زنانه و لباس های روزمره بیرونی یا لباس های میهمانی زنانه مانند کت و دامن فعالیت می کند. ویژگی برجسته برند تولیکا آن است که محصولات خود را طبق آخرین داده های علمی و هنری پیرامون امر مد طراحی می کند.

همچنین با طراحی و تولید محصولات منحصر به فرد که در دفاتر چهار کشور ایتالیا، فرانسه، ترکیه و ایران ایده پردازی و طراحی میشدند، توانست سهم بزرگی از بازار پوشاک زنانه ایران را در سطح و جایگاه یک برند استاندارد کسب نماید. علاوه بر آن به دلایل گوناگون از برندینگ استاندارد تا حمایت از بانوان سرپرست خانوار، افتخارات بسیاری را در دوران گذشته کسب نموده است. امروز این مجموعه با استاندارد سازی مجدد و به روزرسانی تمامی واحدها از طراحی محصولات تا فروشگاه ها، در جایگاه ویژه ای قرار دارد و با پشتوانه تولید اسمی ۴۰۰۰ قطعه کالا در روز و زیر ساخت مناسب و توانمند، میتواند سالانه بیش از ۳۰ فروشگاه جدید را به مجموعه خود اضافه نموده و نه تنها در داخل کشور بلکه پرقدرت در عرصه جهانی نیز حاضر شود.

چشم‌انداز
مجموعه تولیکا طرح می‌کوشد تا با تولید پوشاک باکیفیت، متنوع و منطبق بر فرهنگ و سلیقه ایرانی، همواره انتخاب اول خانم‌های ایرانی در سراسر دنیا باشد.

ارزش‌ها
ارزش‌ها در شرکت تولیکا، بر مبنای رضایت مشتریان و همکاران بوده و کسب وفاداری آنان پشتوانه ابدی تولیکا خواهد بود که در این راستا تمرکز بر خلاقیت و نگرش مثبت، از ارکان اصلی مجموعه تولیکا می‌باشد.

افتخارت
کسب تندیس رضایتمندی مشتری در سال ۱۳۹۱

کسب نشان منتخب رضایتمندی مشتری درسال ۱۳۹۱

کسب گواهینامه دوره رضایتمندی مشتری از اتاق بازرگانی ایران و مؤسسه QAL انگلستان

کسب تندیس مدیریت مدرن در همایش جهانی نشان منتخب در سال ۱۳۹۲

کسب گواهینامه دوره مدیریت مدرن از اتاق بازرگانی ایران و مؤسسه IQNET

کسب تندیس سیمین همایش ملی بهره وری

کسب تندیس ویژه حماسه سازان صنعت و اقتصاد ایران

دریافت لوح تقدیر ازهمایش ملی بهره وری و حماسه سازان صنعت و اقتصاد ایران

کارآفرین برتر اجتماعی شهرداری تهران در سال‌های ۹۱و۹۲ و ۹۳ و ۹۴

تولیدکننده برترپوشاک به انتخاب اتحادیه کشوری پوشاک سال۹۲

کسب مدرک نساجی مدرن در مدسازی از کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد اسلامی

کسب مدرک تکنیک‌های نوین مدسازی از کارگروه مدولباس وزارت ارشاد اسلامی

برگزیده سمپوزیوم ملی مد و لباس

عضواصلی هیأت مدیره انجمن صنایع پوشاک ایران

بیش از 31 فروشگاه در سراسر ایران

وب سایت و فروشگاه آنلاین تولیکا

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1225
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir