پاتنجامه در سال ۱۳۷۳ با ورود به عرصه صنعت پوشاک کشور، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. استراتژی مدیریت این شرکت تولید پوشاک با الیاف طبیعی است و بر این استراتژی خود پابرجا مانده است.
برند ملی - در وب سایت این برند ایرانی آمده است: این شرکت با پشتوانه حاصل از ۲۰ سال تجربه تولید پوشاک در صنعت کشور، بدون استفاده از نام تجاری، وارد عرصه رقابت در این صنعت شد. مراحل اجرایی و عملیاتی شرکت طی ۸ سال تکمیل و در طول این دوره، تهیه و تکمیل طرح توجیهی و مطالعاتی پوشاک به انجام رسید. سپس نسبت به انتخاب ماشینآلات اقدام و ماشینآلات دوخت از آلمان خریداری شد و در محل کارخانه مورد بهرهبرداری قرار گرفت. با توجه به برنامهریزی انجامشده و در راستای استفاده بیشتر و مطلوبتر از تکنولوژی، در سال ۱۳۷۵ سالن چاپ و رنگرزی شرکت نیز تکمیل و پس از انتخاب ماشینآلات، دپارتمان رنگرزی شرکت با تجهیز سالن تولید به ماشینآلات پیس دائینگ، استنتر، سن فرایزینگ، پداستیم و سایر ماشینآلات مورد نیاز در بخش تثبیت پارچه، در زنجیره تولید قرار گرفت.
ارزش های پاتن جامه
در روزگار کنونی هیچ کس نمی تواند اهمیت استفاده از طراحی در فروش پوشاک را نادیده بگیرد. توانایایی به کارگیری هنر در ایجاد و روح بخشیدن به پارچه برای ایجاد محصولی منحصر به فرد که بتواند مشتری را اقوا کند و باعث ترقیب او به خرید محصولات در مقایسه با سایر رقبا گردد. بدین منظور جهت پیشرفت و باقی ماندن در دنیای کنونی نیازمند تیمی قوی و مسلط به اصول طراحی، دارای هوش بالا برای ایجاد خلاقیت و آشنایی با تکنولوژی و ترند های روز محصولات در کنار یکدیگر و بهره گیری از تیم قوی و ماهر در تولید و بهره گیری از به روز ترین ماشین آلات دوخت و تکمیل می تواند هر سازمانی را در رسیدن به اهداف خود یاری رساند. لذا شرکت پاتن جامه با پایبندی به اهداف زیر به دنبال حفظ و رشد دامنه مشتریان خود است
اهداف و استراتژی های آتی پاتن جامه
تولید با کیفیت و بدیع از طریق استفاده از کادر متخصص و مجرب
تولیدمحصولات به روز مطابق با جدیدترین الگوهای پوشش
لحاظ نظرات و سلایق مشتریان در طراحی و ارائه نمونه های جدید پوشاک
تولید محصولاتی که توان رقابت با محصولات با کیفیت خارجی را دارا باشد
طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت جهت دستیابی به استانداردهای جهانی
تلاش برای به روزکردن دانش کارکنان علی الخصوص کارکنان بخش فروش، از طریق ارائه آموزش های متناسب با حیطه کاری آنها.
جاری سازی اصول «مدیریت ارتباط با مشتریان»(CRM)
صادرات کالا به خارج از کشور
حضور قدرتمند در فضای مجازی جهت ارائه خدمات خرید و فروش آنلاین به مشتریان و همچنین تحقق اهداف تبلیغاتی
گسترش نمایندگی ها در سراسر کشور
وب سایت پاتن جامه