معرفی برند با کیفیت ایرانی: ال سی من

هدف بنیانگذاران این مجموعه که پس از سال‌ها تلاش و تجربه همکنون در اندیشه و عمل همکاران و کارکنان نیز تبلور یافته است، تلاش برای تولید بهترین محصولات و ارائه آنها به هموطنان و ارتقای سطح کیفی سبک پوشش و محصولات می‌باشد.
معرفی برند با کیفیت ایرانی: ال سی من
1403/08/07 - 14:10
تاریخ و ساعت خبر:
1220
کد خبر:
برند ملی - در وب سایت این برند ایرانی آمده است: برادران الیاسی به‌عنوان بنیان گذاران مجموعه از سال 1355 با دنبال کردن حرفه پدری، فعالیت خود را در عرصه واردات پوشاک ازکشورهای انگلیس، ایتالیا، آلمان و ترکیه آغاز نمودند. پس از چندین سال و حسب تعاملات ایجاد شده با تولیدکنندگان پوشاک کشور ترکیه فرصتی برای مشارکت با یکی از کارخانه‌های معتبر این کشور فراهم گردید و تولید در کشور ترکیه با برند ال سی من آغاز شد و البته همزمان در چهار کارگاه نیمه صنعتی در ایران نیز فعالیت‌های خود را ادامه دادند. به تدریج با توسعه بازار و افزایش تقاضا، تصمیم به تأسیس واحد تولیدی پوشاک مردانه با استانداردهای روز دنیا درکشور ایران را گرفتند و در سال 1393 با همکاری کارشناسان داخلی و مشاورانی از کشورهای آلمان و ایتالیا موفق به راه‌اندازی یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های صنعتی تولید پوشاک خاورمیانه به مساحت یک هکتار در شهرک صنعتی پرند گردیدند.

برند ال سی من با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی در کنار درک نیاز مشتریان تلاش می‌کند با تولیدی شایسته مردمان ایران زمین گامی بلند در عرصه تولید پوشاک بردارد. تیم ال سی من با انگیزه و فعال در تلاش هستند تا نیاز مشتریان خود را از طریق تولید و عرضه محصولات متنوع و با کیفیت و تلاش در جهت پیشرفت و کسب تجربه بالا در زمینه مٌد و پوشاک فراهم نماید.

بیانیه چشم‌انداز

- ایجاد برندهای شناخته شده در سطح جهانی.
- خلاقیت، نوآوری،کارآفرینی و تولید محصولات و خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای تبدیل شدن به تحسین برانگیزترین شرکت ایرانی.
- اشتغال‌زایی پویا.
بیانیه مأموریت
ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و ارزش آفرینی برتر با تکیه بر همکاران با انگیزه و نوآور که باعث بهبود زندگی مشتریان و مصرف‌کنندگان ملی و بین‌المللی و ارتقاء سطح ر‌فاه کارکنان شود؛ به گونه‌ای که همگان ما را با رشد پایدار، رهبری بازار، برندهای قابل اعتماد و تعهد به ارزش‌های اخلاقی و مسئولیت‌های اجتماعی بشناسند. از این که جامعه، ما را به‌ عنوان سازمانی معتبر، پیشرو در بروزرسانی و تغییر و تحول سازمانی، پویا، مسئول، کارآفرین، خیرخواه و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی می‌شناسد به‌خود می‌بالیم و به راه دراز باقی‌مانده و مسئولیت‌های سنگین خود نیز واقفیم.

مأموریت ما در ال سی من ایجاد یک رابطه موثر با مشتریان و تولید و عرضه محصولاتی مناسب برای تمام سنین و سلیقه‌ها می‌باشد، موفقیت گروه ما منوط به نوآوری، خلاقیت و تلاش برای برتر بودن است. ال سی من به عنوان بزرگترین تولید کننده پوشاک در منطقه ارائه دهنده تجربیات و مفاهیم جدید در زمینه تجارت و مشتری مداری می باشد، مأموریت گروه ما، غلبه بر کاستی ها همراه با آینده نگری است.

پرسنل
گروه ما یک خانواده 700نفری از افراد با تجربه‌های مختلف، مهارت‌های ارزشمند و دارای اهداف مشترک برای رسیدن به موفقیت می‌باشد. کلید رشد و موفقیت سازمان ما، برخورداری از پرسنل دارای استعداد، اراده و فعالیت همگام با اهداف بلند مدت و رویکردهای هیأت مدیره می‌باشد. یکی از افتخارات ما این است که هر فردی می‌تواند با ارتقای مهارت‌های خود در راستای رسیدن به پیشرفت قدم بردارد.

ارزش‌های سازمانی
ـ نتیجه‌گرایی
ـ مشتری‌مداری
ـ اشتغال‌آفرینی پویا
ـ اشاعه روحیه رهبری
ـ توسعه همکاری‌ تجاری
ـ ارتقاء جایگاه اجتماعی سازمان
ـ یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر
ـ انعطاف‌پذیری در انجام فعالیت‌ها
ـ توسعه و مشارکت همکاران و انجام کار گروهی
ـ مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی در مقابل عملکرد

بیانیه ارزش
ما خود را در برابر فرهنگ پوشش تمامی‌ هموطنان مسئول می‌دانیم. هدف بنیانگذاران این مجموعه که پس از سال‌ها تلاش و تجربه همکنون در اندیشه و عمل همکاران و کارکنان نیز تبلور یافته است، تلاش برای تولید بهترین محصولات و ارائه آنها به هموطنان و ارتقای سطح کیفی سبک پوشش و محصولات می‌باشد.

این مهم با ایجاد تمایز، توسعه‌ کسب‌وکار، اشتغال مولد و برخورد مسئولانه در جامعه دنبال می‌شود. باور داریم که با به‌‌کارگیری تمام توان خود می‌توانیم با عرضه خدمات و محصولات باکیفیت به بازارهای داخلی و جهانی و کمک به افزایش تولید ناخالص ‌داخلی و ملی وظیفه خود را در قبال مشتریانمان انجام دهیم که همانا نتیجه آن سطح رضایتمندی بیشتر ایشان خواهد بود که حقیقتاً لایق بهترین‌ها هستند. همواره سعی نموده‌ایم بستر مناسب برای رشد اقتصادی و تکنولوژیک را با اتکا به توانمندی ملی و بومی‌سازی تکنولوژی، فراهم سازیم؛ با به ‌‌اشتراک‌‌گذاری آموخته‌های نوین و تجارب ارزشمند بستر لازم را برای هم‌افزایی و رشد متوازن با بهترین کارایی‌ها مهیا نماییم و علاوه ‌بر ایجاد شغل مستقیم با زمینه‌سازی به منظور ادای دین به کشور، ارتقاء فرهنگ پوشش مردم و ایجاد شغل‌های غیرمستقیم پایدار را در حد بضاعت سبب گردیم. ما با ایمان به حقوق مصرف کنندگان و حفظ محیط زیست، بقا، رشد وتوسعه پایدار را از طریق ایجاد تمایز، بهبود مستمر و تقویت کار‌آفرینی در کسب وکارهای جدید دنبال می‌نماییم. مشتریان و همکاران ما سرمایه‌های اصلی ما هستند و رشد ما به رشد ایشان وابسته است. برند ال سی من سعی می‌نماید با جذب افراد متخصص، اخلاق‌مدار، نخبه، مستعد، نتیجه‌گرا و دارای توان فکری و اجرایی بالا، بستر مناسب برای همکاری هموطنان داخل و خارج از کشور را در شرکتی ایرانی با توان رقابت بین‌المللی فراهم نماید.

وب سایت برند ایرانی ال سی من

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1220
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir