x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید رسانه های جمعی عربی در یوتیوب | جنگ 12 روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش المیادین لبنان در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش رسانه التغییر عراق در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش اسکای نیوز عربی در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش الغد مصر در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
BDS
کشمکش بر سر برندسازی رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا؛ مطالعه موردی جنبش بی‌دی‌اس و دانشگاه هرزلیای رژیم صهیونیستی
برندسازی کشورها به‌وسیله روش‌های تجاری، پدیده‌ای نوین و یک راهبُرد مربوط به دیپلماسی عمومی است که با هدف فروش تصاویر جدید و برداشت‌های نو از شهرها، کشورها و مناطق به مردم جهان صورت می‌گیرد. در جهان کنونی کشاکشی بر سر برندسازی رژیم صهیونیستی در جریان است.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما