x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب ملفات عسکرية - Military Files در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب متع عقلک | حقائق در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب المجلة التاريخية در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب مارشال - Marshal در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب رکن - Rukn در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
همسایگان ایران
جایگاه ایران در دیپلماسی اقتصادی همسایگان
مرکز پژوهش­های اتاق ایران ضمن انتشار گزارش " جایگاه ایران در دیپلماسی اقتصادی همسایگان " به بررسی عوامل ساختاری و کارگزاری شکل‌دهنده به جایگاه ایران در دیپلماسی اقتصادی همسایگان پرداخته است. در بخش نخست این گزارش عوامل ساختاری مورد بحث قرار گرفته‌اند. بخش دوم شامل بررسی نگرش همسایگان ایران به دیپلماسی اقتصادی است و نهایتاً در بخش سوم، جایگاه ایران با توجه‌به این متغیرها تبیین شده است.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما