x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
بسترهای هرمنوتیکی
روند شکل‌گیری و بسترهای زمینه‌ساز فلسفه‌ورزی میان‌فرهنگی
در قرن بیستم متفکران بزرگی منتقد مدرنیته و بنیان‌های فکری آن شدند و نارسایی‌های تفکر معاصر را برملا ساختند. وضع غالب در خود غرب، نقد و بیان ناتوانی‌ها و ضعف‌های تفکر مدرن بود. هدف فلسفۀ میان‌فرهنگی به‌عنوان مکتب معرفتی جدیدی که درنتیجۀ ضرورت پاسخ به واقعیت ناهمگون زندگی امروز انسان‌ها به وجود آمده است، برقراری ارتباط صلح‌آمیز، انسان‌دوستانه و سازنده در عرصۀ تفاوت‌های واقعی و اجتناب‌ناپذیر موجود است؛ به‌طوری‌که این تفاوت‌ها مورد تعرض قرار نگیرند.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما