برندسازی علمی فناوری
یک هیات تجاری و فناوری با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، معاونت علمی ریاست جمهوری توسط کارگزاری صادراتی سپنتا سلامت آیریک به کشور ارمنستان اعزام می شود.
برند مجموعه ای از ادراکات ذهنی نسبت به چیزی است که در طول زمان شکل می گیرد. یکی از قلمروهای برند، حیطه کشورها و ملت هاست بطوریکه تاکنون بیش از 50 کشور فعالیت هایی را بر روی برندشان متمرکز کرده اند تا جایگاه مطلوب برند ملی شان را در اذهان ایجاد کنند.
همواره تحولات جهانی و منطقه‌ای، ضرورت دسترسی به صادرات موفق با محوریت کاهش هزینه‌ها و افزایش میزان پذیرش محصولات را به امری حیاتی برای اقتصاد هر کشور تبدیل کرده است. از جمله فاکتورهای موثر در موفقیت صادرات، نشان (برند) ملی قابل قبول کشور مبداء نزد مشتریان کشور مقصد می‌باشد.
علم روسیه به طور سنتی به سمت رویکردهای غربی و مکاتب علمی غربی گرایش داشته است، در حالی که کشورهای جنوب جهانی به عنوان حاشیه علم جهان معرفی می‌شدند. در شرایط جدید، همکاری علمی روسیه تابع منطق سیاست خارجی‌ با کاهش ارتباطات علمی با جهان غرب همراه است و مشخصه آن چرخش به سمت کشورهای دوست است.
ارتقای برند ملی با افزایش اعتبار بین المللی و ایجاد مزیت رقابتی موجب افزایش نفوذ سیاسی، تحقق اهداف صادراتی، جذب سرمایه های خارجی و توسعه صنعت گردشگری می گردد. بنابراین، بررسی تعیین کننده های آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
مهندسان جوان این شرکت ایرانی امروز به رقیبی برای زیمنس آلمان و جنرال آمریکا تبدیل شده‌اند. در این انیمیشن دو قسمتی ماجرای تحریم باطری شارژر نیروگاهی که به دست توانای جوانان ایرانی تولید شد را مشاهده می کنید.
روایتی از ساخت ربات دستیار جراح و ربات جراح سینا که با ساخت این ربات انحصار بیست ساله آمریکا شکسته شد.
قصه‌های پیشرفت | ساخت دست مصنوعی
موشن گرافیک خاطرات پیشرفت (ابر موتور سنکرون)
سلسله موشن های کوتاه و جذاب در مورد پیشرفت های چشمگیر ایران در تکنولوژی های پیچیده دنیا
موشن گرافیک خاطرات پیشرفت (شبیه ساز عمل چشم سیمدیکس با تکنولوژی واقعیت مجازی)
سلسله موشن های کوتاه و جذاب در مورد پیشرفت های چشمگیر ایران در تکنولوژی های پیچیده دنیا

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir