ایران
امارات متحده عربی یک کمپین رسانه‌ای جهانی را با همکاری ادریس البا، بازیگر مشهور، برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتری از سراسر جهان راه‌اندازی کرد.
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
در سال ۱۳۹۶ مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری همزمان با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به تحلیل و ارزیابی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره با محوریت موضوع «تصویر ایران در سینمای ایران» پرداخت.
نتایج بدست آمده بیانگر این مطلب است که 8 بعد حکمرانی, فرهنگی, اجتماعی, سیاسی, علمی و فناوری, دفاعی, اقتصادی و دینی در ارتقای وجهه و نفوذ ایران در منطقه عربی موثر بوده و ارتباطات و تعاملات رسانه ای این ویژگی ها نیاز به یک سامانه منسجم و هماهنگ قرارگاهی در چارچوب چرخه فرماندهی و کنترل در سطح ملی دارد.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir