ایران
برند “ آرشاک” با به کارگیری طراحان داخلی و بین المللی و نیروی کار ماهر، از سال 1349 فعالیت خود را در اصفهان آغاز نموده و هم اکنون با چهار شعبه در تهران، چهار شعبه در اصفهان، و نمایندگان فروش فعال در دیگر استانها (آدرس تمامی فروشگاه ها از طریق وب سایت قابل دسترس مشتریان گرامی است) با افتخار در حال فعالیت می باشد.
شرکـت زاگرس پوش با نزدیک به دو دهه فعالـیت در حوزه پوشاک، یکی از مطرح‌ترین برندها در این زمینه است. مدیـران این شرکت کوشیــده‌اند تا علاوه بر ایجــاد اشتغــال برای تعداد انبوهـی از مردم شریـف در شهرهـای مختلف به توسعه مسئولیت‌های اجتماعی نیز رسیـدگـی داشته باشند؛ زیرا بر این باورنــد کــه مشارکت در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه یکی از وظایف مهم کسب و کارها می‌باشد.
شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان اولین و بزرگ‌ترین طراح و تولیدکننده تمام صنعتی پوشاک در ایران است. سومبات هاکوپیان، بنیان‌گذار این شرکت از دوران نوجوانی وارد حرفه خیاطی شد و پس از سال‌ها کسب تجربه در سال ۱۳۴۹ کارگاه کوچکی را در تهران تاسیس کرد. در ابتدای دهه ۸۰ آن کارگاه با هدف‌گذاری‌های بلند مدت و اندیشمندانه، تبدیل به یک شرکت صنعتی و کسب و کاری خانوادگی شد. با راه‌اندازی تکنولوژی هزاره سومِ صنعت پوشاک در خطوط تولیدی این شرکت، هنر خیاطی با صنعت در هم آمیخت. هاکوپیان در حال حاضر دارای 24 فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور و بیش از ۴۰۰،۰۰۰ مشترک است. کلیه محصولات در سراسر کشور به طور هم‌زمان و با قیمتی یکسان عرضه می‌شود. محصولات هاکوپیان با نگاهی ویژه به جزئیات است که از سال‌های دور تا به امروز جلوه‌ای از سه باور اصلی شرکت یعنی وقار، زیبایی و کیفیت است. این تخصص هنرمندانه، خالق تجربه‌ای شخصی و منحصربه‌فرد با استفاده از بهترین پارچه‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و ترک به دست خیاطان کار آزموده و با سرپرستی کارشناسی ایتالیایی است. اکنون با پنج دهه تجربه، هاکوپیان دیگر فقط عرضه‌کننده‌ی یک کالا نیست، بلکه یک برند فاخر و خوش‌نام ایرانی است؛
بنیان شرکت جامینه در سال 1359 نهاده شد. این شرکت در ملکی تجاری به وسعت 600 متر در شمال تهران شروع به فعالیت کرد. جامینه فعالیت خود را با راه‌اندازی خط تولید کوچکی برای طراحی و دوخت شلوار آغاز نمود. این سرآغاز که همراه با تفکری صنعتی بود، تنها با حضور 36 نفر نیروی ماهر و زبردست، گام بزرگی در مسیر صنعتی شدن جامینه نهاد. بدین ترتیب نخستین خط تولید زنجیره‌ای دوخت شلوار در جامینه راه‌اندازی شد.
سفارت جمهوری عراق در تهران طی نامه رسمی شماره ۱۴۲۴ نسخه ترجمه شده به زبان فارسی قانون سرمایه‌گذاری شماره ۱۳ سال ۲۰۰۶ (اصلاح شده با قانون شماره ۲ سال ۲۰۱۰ و قانون شماره ۵۰ سال ۲۰۱۵) این کشور را ارسال نموده است.
نماد M که روی لباس ورزشکاران جهانی می‌بینید، یک نماد تولید ایرانی است. نماد M در شرکت مجید برگرفته از کلمه Merooj به معنی مورچه در زبان لری است.
واحد اطلاعات اکونومیست در یکی از تحلیل­های جدید خود (مورخ 4 آوریل 2021) به پیش بینی وضعیت اقتصاد ایران در 5 سال آینده پرداخته است. برابر با این گزارش، باوجود سه سال رکود عمیق کشور و تحریم­های مستمر ایالات متحده، ایران همچنان دومین اقتصاد بزرگ منطقه با دومین نرخ جمعیت است که در صورت تنش ­زدایی روابط با آمریکا (هرچند بعید به نظر می­رسد)، چشم انداز اغواکننده­ای برای سرمایه­ گذاران خواهد داشت. به عبارت دیگر، چشم ­انداز اقتصاد ایران به کاهش یا عدم کاهش تحریم ­های ایالات متحده وابستگی بسیاری خواهد داشت. بر اساس پیش ­بینی این گزارش، با توجه به انگیزه ­های هر دو طرف، احتمالاً تا سال 2022 توافق موقت برای کاهش غنی­ سازی اورانیوم در مقابل کاهش تحریم­های نفتی ایران حاصل خواهد شد. اما این توافق دیری نخواهد پایید و در بلندمدت، اختلافات اساسی بین دو کشور، به تیرگی روابط آنها تا سال 2024 خواهد انجامید. گزارش تأکید می­کند با وجود آنکه جو بایدن، رئیس جمهور جدید ایالات متحده مواضع نرم­تری نسبت به سیاست­های فشار حداکثری رئیس جمهور سلف خود در پیش گرفته است، اما تجربه نشان می­دهد هرگونه خطای محاسباتی ایران، از جانب رئیس جمهور جدید ایالات متحده بدون پاسخ نخواهد ماند.
مقاله "ایران تحت تحریم، تاثیر تحریم­ها بر رفاه خانوار و اشتغال"، تالیف دکتر جواد صالحی اصفهانی، دکترای اقتصاد از دانشگاه هاروارد و عضو سابق هیئت علمی دانشگاه­های برتر دنیا، از جمله ویرجینیا تک، با نگاهی همه­جانبه و عمیق به پیامدهای تحریم‌های ایران، توانسته است تصویر جامعی از وضعیت کشور در شرایط تحریم ارائه دهد.
مرکز پژوهش­های اتاق ایران ضمن انتشار گزارش " جایگاه ایران در دیپلماسی اقتصادی همسایگان " به بررسی عوامل ساختاری و کارگزاری شکل‌دهنده به جایگاه ایران در دیپلماسی اقتصادی همسایگان پرداخته است. در بخش نخست این گزارش عوامل ساختاری مورد بحث قرار گرفته‌اند. بخش دوم شامل بررسی نگرش همسایگان ایران به دیپلماسی اقتصادی است و نهایتاً در بخش سوم، جایگاه ایران با توجه‌به این متغیرها تبیین شده است.
گزارش سال 2022 ریسک ­های جهانی، با نگاهی به مخاطرات جهان در سال پیش رو و نیز شناسایی پنج ریسک اصلی و مهم برای کشورهای مختلف، توسط مجمع جهانی اقتصاد منتشر شده است. بر اساس نتایج این گزارش، نگرانی ­های عمده در سطح جهانی عبارتند از: مسائل اجتماعی و محیطی، کاهش همکاری در حل چالش­ های جهانی ناشی از بهبود اقتصادی متفاوت، تشدید نابرابری­ ها در اثر تغییرات نامنظم آب و هوایی، افزایش تهدیدات سایبری در اثر افزایش وابستگی دیجیتالی، تشدید ناامنی جهانی در اثر موانع وضع شده بر روی جا به جایی افراد بین مرزها، مشکلات در استفاده از فرصت ­های فضایی و تاثیرات همه­گیری بر تاب­آوری کشورها.
کانال زندگی در ایران ادامه دارد در یوتیوب به کاربران این امکان را می دهد که از ایران بازدید کنند و از زندگی روزمره ایرانیان آگاهی پیدا کنند. این شبکه مصاحبه‌هایی با ایرانیان پخش می‌کند که در آن به دیدگاه‌های خود در مورد زندگی در ایران می‌پردازند. علاوه بر این، ویدئوهایی از زندگی روزمره مردم عادی ایرانی را پخش می کند. این کانال نگاهی ویژه و ژرف به فرهنگ و سبک زندگی ایران دارد.
عوامل متعددی بر شکل گیری تصویر از ایران در این گردشگران موثر می باشد که شامل عوامل سیاسی، تبلیغات، نگرش به مقصد، جو حاکم، زیرساخت ها، فرهنگ و تاریخ و... بوده است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir