x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
فروردین 1404
موانع و راهکارهای برندسازی ملی ایران در عراق
فروردین 1404
ویدئو: تأثیر نظام سیاسی جمهوری اسلامی در برندسازی ملی ایران
فروردین 1404
مروری بر نظریه های برندسازی ملی
فروردین 1404
مستد زندگی مهندس امیررضا ثابت پی بنیانگذار گروه صنایع غذایی نامی نو
فروردین 1404
راهکار های توسعه برند ملی ایران در کشورهای اوراسیا
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
الگوی ارتقاء
گریز از دام درآمد متوسط: تحلیلی بین کشوری بر مبنای الگوهای ارتقا صنعتی
کشور چین با ارتقاء صنعتی سریع در طول زنجیره ارزش جهانی کالاهای صنعتی، در طول یک نسل، از یک جامعه کشاورزی فقیر به یک کشور با درآمد متوسط و همچنین بزرگ ترین تولیدکننده کالاهای صنعتی در جهان تبدیل شده است.
1