x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
شهریور 1404
تجربه برندسازی مکانی موفق: شهر یزد - پایتخت معماری خشتی جهان
شهریور 1404
تجربه برندسازی مکانی موفق: سنگاپور - از باتلاق به شهر جهانی
شهریور 1404
سما، بانوی مصری که زبان پارسی را به جهان عرب معرفی می کند
شهریور 1404
چهره ایران در آینه کتاب‌ها؛ آن‌گونه که یک زن عرب دیده و نوشته است
مرداد 1404
انتشار ویدیوی جدید محیا پلی‌گلات درباره زندگی در ایران پیش از جنگ ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
استراتژی برندسازی
استراتژی های برندسازی ملت در دوران گذار
در دوران گذار سیاسی، مانند دوران یک دولت موقت، هویت یک کشور اغلب زیر سوال می رود. چگونه یک ملت می تواند در میان عدم قطعیت خود را مثبت به جهان نشان دهد؟ بنگلادش، تحت رهبری دولت موقت دکتر محمد یونس، با چنین چالشی مواجه است. استراتژی های برندسازی ملی برای پیش بینی ثبات، دعوت از سرمایه گذاری خارجی و تضمین اعتماد جهانی در این دوره ها ضروری است. با این حال، به همان اندازه مهم است که تصویری مثبت و آینده‌نگر از بنگلادش، کشوری باثبات و پر از پتانسیل و فرصت ارائه دهیم.
1
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما