x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
شهریور 1404
چهره ایران در آینه کتاب‌ها؛ آن‌گونه که یک زن عرب دیده و نوشته است
مرداد 1404
انتشار ویدیوی جدید محیا پلی‌گلات درباره زندگی در ایران پیش از جنگ ایران و اسرائیل
مرداد 1404
سفر ویلاگر تونسی به ایران
مرداد 1404
انتشار فیلم مدال‌آوران طلای ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با سرود ملی در حساب رسمی المپیک
مرداد 1404
انقلابی در صنعت نفت ایران؛ هوش مصنوعی به میدان آمد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
ادیان
تأثیر توسعه گردشگری مذهبی (کلیه ادیان) بر برند ملی ایران
گردشگری مذهبی به‌عنوان یکی از شاخه‌های مهم گردشگری فرهنگی، ظرفیت بالایی برای تقویت برند ملی کشورها دارد. ایران به‌واسطه قدمت تاریخی، تنوع فرهنگی و مذهبی، و وجود مکان‌های مقدس متعلق به ادیان مختلف، پتانسیل برجسته‌ای در جذب گردشگران مذهبی دارد. در این مقاله، نقش و تأثیر توسعه گردشگری مذهبی شامل اسلام، مسیحیت، یهودیت، زرتشتی‌گری و سایر ادیان در ارتقاء تصویر بین‌المللی ایران و تقویت برند ملی بررسی می‌شود. همچنین، چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این حوزه تحلیل و پیشنهادهایی برای سیاست‌گذاران ارائه شده است.
1
طراحی و اجرا: صبا نت مهر

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما