x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
اسفند 1403
ویدئو: ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران
اسفند 1403
بدون مشارکت مردم، اهداف محیط زیستی محقق نمیشوند
اسفند 1403
مصرف انرژی و تغییرات اقلیمی، جایگاه ایران را در شاخصهای جهانی کاهش دادهاند
اسفند 1403
آیا یوتیوب به بدیل رسانههای اصلی در افغانستان تبدیل شده است؟
اسفند 1403
گزارش رویداد مجازی “برندسازی ملی: با رویکرد فرهنگی”
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
گفتگوی بینادیان
دیپلماسی گفتگوی بینادیان: مطالعه موردی وزارت امورخارجه ایالات متحده آمریکا
امروزه بنا به دلایل مختلف، شاهد افزایش نقش دین در سیاستخارجی هستیم. پیوند میان دیانت و سیاستخارجی در دو شکل پیشینی یا پسینی، خود به خود امکان استفاده از دین به مثابه ابزار سیاستخارجی در دیپلماسی عمومی کشورها را سبب شده است.
1