x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیتهای نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
گفتگوی بینادیان
دیپلماسی گفتگوی بینادیان: مطالعه موردی وزارت امورخارجه ایالات متحده آمریکا
امروزه بنا به دلایل مختلف، شاهد افزایش نقش دین در سیاستخارجی هستیم. پیوند میان دیانت و سیاستخارجی در دو شکل پیشینی یا پسینی، خود به خود امکان استفاده از دین به مثابه ابزار سیاستخارجی در دیپلماسی عمومی کشورها را سبب شده است.
1