x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
فروردین 1404
موانع و راهکارهای برندسازی ملی ایران در عراق
فروردین 1404
ویدئو: تأثیر نظام سیاسی جمهوری اسلامی در برندسازی ملی ایران
فروردین 1404
مروری بر نظریه های برندسازی ملی
فروردین 1404
مستد زندگی مهندس امیررضا ثابت پی بنیانگذار گروه صنایع غذایی نامی نو
فروردین 1404
راهکار های توسعه برند ملی ایران در کشورهای اوراسیا
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
هنر معاصر اسلامی
ظرفیت شناسی دیپلماسی و برندسازی ملی هنر معاصر اسلامی در خاورمیانه
هنر معاصر اسلامی بهمثابۀ یک ابزار قدرتمند برای توانمندسازی و برندسازی نرم ملتهای خاورمیانه در حال تطور و تکامل است. این رویکرد هنری ریشه در میراث جهانی اسلام داشته و به شیوههای نوین و گاه انتقادی میراث فرهنگی غنی و خلاقیت اسلامی را عرضه میکند.
1