نوآوری
پروژه نقشه وضعیت صنایع فرهنگ بنیان با رویکرد آماری و کارکردهای نظام نوآوری از گروه سیاست پژوهی و تحلیل داده نمافر در تاریخ 25 دی 1402 در پنل فرهنگ و جامعه توسط خانم معصومه زورمند ارائه شد.
امروزه به سبب نقش‌آفرینی برندها در دسته دارایی‌های نامشهود این مؤلفه از تبعات اقتصادی حائز اهمیتی برخوردار است و به تعبیری سلاح رقابتی کشورها جهت تحقق اهداف آن‌ها به شمار می‌آید که سبب ترغیب افکار اقتصادی جوامع به سمت این نوع از دارایی گشته است؛ بنابراین، با توجه به خلأهای مطالعاتی موجود در این زمینه بررسی عوامل اثرگذار بر برند کشورها ضروری به نظر می‌رسد.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir