مشهد
مراکز زیارتی مانند قم و مشهد نوعی جهانی‌گرایی منحصر به فرد را به نمایش می‌گذارند. برخلاف مراکز شهری مانند دبی، جایی که سلسله مراتب اقتصادی اغلب جوامع را تفکیک می‌کند، زیارتگاه‌های ایرانی احساس برابری را میان زائران با پیشینه‌های مختلف ترویج می‌دهند. آسیای جنوبی‌ها در بازارها، مساجد و حیاط‌های زیارتگاه‌ها با عراقی‌ها، افغان‌ها، لبنانی‌ها و دیگران ملاقات کرده، غذاها را به اشتراک می‌گذارند و اقلام مذهبی می‌خرند. این هم‌آمیختگی یک حس مشترک از جامعه معنوی را تقویت می‌کند و آنان را جدای از اختلافات سیاسی به هم پیوند می زند.
گردشگر معروف مراکشی به همراه تورلیدر ساکن مشهد به گردشگری در خیابان های اطراف حرم امام رضا(ع) پرداخت.
ابراهیم مدون بلاگر و تولید کننده محتوای مصری ویدئویی درخصوص حرم امام رضا(ع) منتشر کرده است.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir