x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیت‌های نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
محسن یگانه
رکوردشکنی محسن یگانه در یوتیوب
اجرای آهنگ «بهت قول می‌دم» در شبکه یوتیوب تا کنون بیش از 230 میلیون بار تماشا شده است و از این نظر می‌توان عنوان پربازدیدترین ویدئوی ایرانی را برای آن در نظر گرفت. این نکته وقتی جالب توجه‌تر می‌شود که بدانیم یوتیوب در ایران فیلتر است و مردم ایران بیشتر برای تماشای ویدئو از سرویس‌های مشابه داخلی استفاده می‌کنند. در نتیجه بازدید بالای ویدئوی محسن یگانه نشان از مخاطبان جهانی این نماهنگ دارد.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما