x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
خرداد 1404
ویدئو: تحلیل راهبردی ظرفیتهای نشر در توسعه برندسازی ملی ایران
خرداد 1404
روایت بلاگر عراقی: ماسال سوییس ایران
خرداد 1404
تاریخ روابط ایران و جهاد اسلامی فلسطین در پادکست ایران
خرداد 1404
بلاگر الجزایری در برج میلاد
خرداد 1404
خوزستان ظرفیتی معادل یک کشور مستقل دارد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
فطرت
دلالتهای نظریه فطرت در ارتباطات میانفرهنگی
ارتباط فردی از یک فرهنگ با مردمانی از فرهنگ دیگر با تاکید بر فرد و حضوری بودن را ارتباطات میانفرهنگی میگویند. این موضوع از نظر اسلامی نیز ظرفیت پرداخت و پژوهش دارد، زیرا اسلام رکن مهم فرهنگی کشور ایران بوده و خود نیز برنامه جامع زندگی بشر است.
1