x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید رسانه های جمعی عربی در یوتیوب | جنگ 12 روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش المیادین لبنان در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش رسانه التغییر عراق در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش اسکای نیوز عربی در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به پوشش الغد مصر در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
دیپلماسی گردشگری
جهانگردی و وجهه ملی : طراحی مدلی مفهومی برای بهسازی وجهه ملی از طریق جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران
در جهان امروز، کشورها افزون بر آگاهی از نقش وجهه در رونق جهانگردی، با تأکید بر ابعاد سیاسی و فرهنگی این پدیده، از ظرفیت آن به‌منظورِ معرفی بهینه‌ و بهبود وجهة ملی خود نیز بهره‌های فراوانی می‌برند. تحقیقات اخیر نشان داده است که وجهة ملی هر کشور می‌تواند مرجع و شاخص مؤثری برای موفقیت تلاش‌هایی آن کشور در سطح بین‌المللی باشد.
1

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir

مطالب
مقالات
مصاحبه
رویدادها
گفتگوی تخصصی
بررسی و تحلیل کتاب
درباره ما