خوزستان
فرمانده قرارگاه قدس در عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: خوزستان نیازی به نگاه ترحم‌آمیز ندارد؛ این استان یک فرصت ملی است نه یک‌بار روی دوش کشور. کافی است از شعار فاصله بگیریم و به واقعیت‌های توسعه‌ای توجه کنیم.
همزمان با سوم خرداد سالگرد آزادسازی خرمشهر و چهارم خرداد روز دزفول، در هجدهمین برنامه برند ملی جایگاه و اهمیت استان خوزستان در برندسازی ملی ایران بررسی شد.
مرکز پژوهش­های اتاق ایران با انتشار گزارش " سیاست تجاری کویت" به بررسی ساختار اقتصادی و تجاری کویت، مهمترین اسناد و استراتژی‌های کلان اقتصادی این کشور و روابط آن با ایران می پردازد.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir