بریکس
بر اساس نتایج اولیه در ریاست بریکس روسیه طی سال 2024، می‌توان نتیجه گرفت که جاه‌طلبی‌های این گروه در واقع به جذب اعضای جدید مشتاق برای شرکت در صحنه باشگاه‌های مُد روز، محدود نمی‌شود. هدف آشکار تبدیل این باشگاه بین‌المللی مد روز به یک آزمایشگاه جهانی است. تفاوت اصلی این دو قالب در این است که باشگاه به طور عمده موضوع ارتباطات را دنبال می‌کند و آزمایشگاه نتایج خاص فعالیت‌های پروژه را بیان می‌دارد. در چارچوب «آزمایشگاه بریکس»، اعضای مجمع می‌توانند روی رویکردها، مفاهیم، دستورالعمل‌ها و مدل‌های جدید همکاری چندجانبه کار کنند که متعاقباً با در نظر گرفتن شفاف‌سازی و انطباق آنها، برای سایر سازمان‌های بین‌المللی مفید بوده و حتی بتوانند در سطح جهانی اعمال شوند و به عناصر مهم نظم جهانی آینده تبدیل گردند.
یولیا ماکسوتوا، مدیر مرکز گسترش گردشگری بین‌المللی در مرکز توسعه استراتژیک، حجم گردشگران بین کشورهای بریکس را تا پایان سال 2024 تخمین زد. وی اظهار داشت: با نرخ رشد فعلی، ما معتقدیم که تا پایان سال 2024 این رقم می‌تواند از 5.5 میلیون نفر فراتر رود. یولیا ماکسوتوا گفت: اگر اعضای جدید در بریکس پذیرفته شوند، این تعداد به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت.
مرکز پژوهش­های اتاق ایران با انتشار گزارش " عضویت ایران در بریکس " به بررسی شکل گیری، تحول و ساختار نهادی بریکس، چالش های همگرایی این نهاد در عمل و چشم انداز عضویت ایران در بریکس می پردازد. برخی از مهمترین نکات مطرح شده در این گزارش شامل موارد ذیل است.
گسترش کامل بریکس مهم‌ترین نقطه عطف است که پس از آن گروه خود را در یک انشعاب جاده یافت که یا کیفیت همکاری را در ترکیب جدید حفظ و تقویت خواهد کرد و به یک نهاد اصیل حکمرانی جهانی و محرکی برای تشکیل نظم جهانی عادلانه‌تر تبدیل می‌شود، یا مسیر تبدیل شدن به باشگاهی سست را در پیش خواهد گرفت، شرکت در آن اعتبار دارد، اما اعضایش را به هیچ چیز ملزم نمی‌کند.

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir