x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب ملفات عسکرية - Military Files در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب متع عقلک | حقائق در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب المجلة التاريخية در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب مارشال - Marshal در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
تیر 1404
نگاهی به ویدئوهای پربازدید کانال یوتیوب رکن - Rukn در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
آینده ایران
برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی
به منظور برنامه ریزی آینده، آگاهی از نگرش ها، برداشتها و شناسایی عوامل و ابعاد مختلفی که بر برند ملی یک کشور تاثیر دارند از سوی هر متخصص و سازمانی که خواهان ایجاد، بهره برداری، حفظ و توسعه یک برندملی است ضروری می باشد.
1