x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
آخرین مطالب
فروردین 1404
سفر به تهران به عنوان سوئدی چگونه است؟
فروردین 1404
مسئول مطالعات ایران در الجزیره: حمایت از فلسطین باعث نفوذ ایران در منطقه می شود
فروردین 1404
ویدئو: جایگاه نوروز و آیینهای نوروزی در برندسازی ملی ایران
اسفند 1403
عربسازی قزاقستان: علل، جلوهها و افکار عمومی
اسفند 1403
ویدئو: ظرفیت آیینها و مناسک ماه مبارک رمضان برای برندسازی ملی ایران - 2
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات
آینده ایران
برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی
به منظور برنامه ریزی آینده، آگاهی از نگرش ها، برداشتها و شناسایی عوامل و ابعاد مختلفی که بر برند ملی یک کشور تاثیر دارند از سوی هر متخصص و سازمانی که خواهان ایجاد، بهره برداری، حفظ و توسعه یک برندملی است ضروری می باشد.
1