دومین جایزه ملی سیاستگذاری - ظرفیت شناسی کسب‌وکارهای اجتماعی

پروژه ظرفیت شناسی کسب‌وکارهای اجتماعی از شرکت تترا در تاریخ 24 بهمن 1402 در پنل همگرایی اجتماعی توسط آقای علی منصوری ارائه شد.
دومین جایزه ملی سیاستگذاری - ظرفیت شناسی کسب‌وکارهای اجتماعی
1403/10/02 - 11:19
تاریخ و ساعت خبر:
1552
کد خبر:
برند ملی - این پروژه در محور استراتژیک و راهبردی دومین جایزه ملی سیاستگذاری با نظر کمیته علمی این پنل (آقایان محمدعلی مقیسه، صابر اکبری خضری و وحید کشافی نیا) ارائه شد.



لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1552
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پر بازدیدترین ها
چرا شکست دادن ایران غیرممکن است…
1403/08/23 - 15:36 _ تعداد بازدید: 589
کانال پرمخاطب We love Africa در یوتیوب با این تیتر نوشت: در سال 2024، ایران با یکی از شدیدترین ترکیبات تهدیدهای خارجی در تاریخ معاصر مواجه است: حملات هوایی مستقیم اسرائیل به زیرساخت های نظامی این کشور، تحریم های اقتصادی بی امان غرب، حملات سایبری، و تهدید دائمی درگیری های منطقه ای. با این حال، ایران همیشه دوام می آورد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 283
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 273
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 259
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir