پادکست People, Places, Power توسط Nicholas J. Cull پژوهشگر دانشکده CPD و Simon Anholt بنیانگذار Good Country Index میزبانی می شود و بحث های هفتگی آنها در مورد برندسازی ملی، شهرت بین المللی، سیاست خارجی و موضوعات مرتبط روز است.
برند ملی - این قسمت تأثیر رسانه های دیجیتال و اجتماعی را بر شهرت بین المللی و قدرت نرم جهان در نظر می گیرد. سیمون و نیک ارتباط بین پوپولیسم و رسانه های اجتماعی را در نظر می گیرند و می پرسند که آیا دیپلماسی در دنیای دیجیتال سخت تر شده است؟ آنها به کشورهایی نگاه می کنند که به دنبال سود بردن از فعالیت های دیجیتال مانند استونی یا رواندا بوده اند و می پرسند که وقتی کشوری مانند روسیه در این حوزه بد رفتار می کند چقدر خسارت وارد می شود. بحث پایانی آنها در مورد شهرت شرکت های بزرگ فناوری به عنوان بازیگران در فضای بین المللی است.