در اپیزود سوم Wish You Were Here: The Place Branding Podcast، ما به شهر تاریخی بوستون ایالات متحده، خانه انقلاب آمریکا، رد ساکس و برند غذاهای دریایی "چاو داه" سفر می کنیم.
برند ملی - ممکن است تعجب کنید که تمرکز پادکست بوستون بر برندسازی مکان علاوه بر غذا و تاریخ چه خواهد بود. خوب، اگر حدس زدید که به بیسبال، فنوی پارک و آن چای معروف اشاره میکنیم، درست میگویید. اما موارد بسیار بیشتری هم وجود دارد.
بوستون همچنین محل برگزاری کنفرانس Inbound Marketing است - رویدادی که بر ترکیب محتوا، رسانه های اجتماعی و فناوری دیجیتال به عنوان مفهوم جدید بازاریابی درونگرا در بازاریابی متمرکز است. بنابراین، قسمت بوستون ما همچنین به این موضوع میپردازد که چگونه بازاریابی درون گرا میتواند به برندسازی مکان و بازاریابی مقصد کمک کند.
ما در مورد اینکه چه چیزی بوستون (و ماساچوست) را بسیار خاص می کند و اینکه چگونه این ایالت تلاش های بازاریابی خود را با ریچارد دوکت، مدیر اجرایی دفتر سفر و گردشگری ماساچوست متمرکز و به پیش می برد صحبت می کنیم و در مورد بازاریابی ورودی با شری مونس. رئیس Inbound UP گفتگو می کنیم.