به دومین قسمت از از پادکست The Place Branding Wish You Were Here خوش آمدید. در این قسمت از یکی از بزرگترین شهرهای جهان، نیویورک بازدید می کنیم.
برند ملی - مائورا و جولیان، دو میزبان ما، با گاوین لندری، مدیر اجرایی گردشگری ایالت نیویورک در Empire State Development، سازمانی که مدیر بازاریابی شهر و ایالت نیویورک است، ملاقات میکنند. گاوین فرصت ها و چالش های بازاریابی یک شهر و ایالت معروف را توضیح می دهد و در مورد محافظت از لوگوی نمادین آن صحبت می کند.
I Heart NY یا I Love NY؟
در یک مصاحبه اختصاصی همچنین با یکی از مشهورترین طراحان گرافیک جهان، میلتون گلسر کبیر (این مصاحبه در سال 2015 و قبل از فوتش در سال 2020 ضبط شد)، مردی که در پشت لوگوی نمادین I Heart NY قرار دارد، آشنا می شویم. میلتون داستان هایی را در مورد اینکه چگونه این لوگوتایپ الهام بخش شد صحبت می کند. او همچنین دیدگاه خود را در مورد I heart NY یا I love NY بیان می کند.
امیدواریم از این قسمت لذت ببرید.