x
خروج
صفحه اصلی
مقاله
اخبار
پرونده های ویژه
گالری
درباره ما
مطالعه تطبیقی بررسی صنعت نمایشگاه ها
در گزارش حاضر مطالعه اي بر روي صنعت نمايشگاهي کشورهاي آلمان، امارات متحده عربي، ترکيه، چين و تايلند با هدف بررسي الگوهاي به کار گرفته شده در اداره امور نمايشگاهها در کشورهاي موفق در اين صنعت صورت گرفته است.
نسخه چاپی
1403/08/12 - 11:35
تاریخ و ساعت خبر:
1258
کد خبر:
برند ملی
- این گزارش را
از اینجا مطالعه و دانلود
کنید
لینک کوتاه:
http://irbrand.ir/1258
بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
صنعت نمایشگاهی
,
چین
,
آلمان
,
امارات
,
ترکیه
,
تایلند
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبهبندی کشورها توسط آن اعلام میشود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 145
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم
تازه های سایت
آبان 1403
چگونگی شکل گیری سیاست صنایع خلاق به سبک کره جنوبی
آبان 1403
نقش آژانس محتوای خلاق در پیشبرد موج کرهای
آبان 1403
روایت پیشرفت: کتاب «به توان هایتک»
آبان 1403
کتاب شش سیگمای ناب
آبان 1403
کتاب «آبی نفتی»؛ روایت پیشرفتهای شرکت صنعتی «پِتکو»
آبان 1403
روایت پیشرفت: کفش آهنیات را دربیاور
آبان 1403
روایت پیشرفت: کتاب حاج مالک
آبان 1403
روایت پیشرفت: کتاب زاده زابل
آبان 1403
روایت پیشرفت: کتاب عملیات احیا
آبان 1403
روایت پیشرفت: کتاب جولان جوانمرد
پرونده های ویژه
رسانه و ديپلماسي
پژوهش هاي برندسازي ملي
برند ملي گردشگري
تبلیغات