معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک موکارلو

در سال ۱۳۸۲ با استقرار تجهیزات برش و دوخت پیشرفته مطابق با خطوط تولید کارخانه های ایتالیا، سیستم تولید قدیمی به سیستم مدرن صنعتی تبدیل شد. این ساختار مدرن تولیدی، مزیت رقابتی منحصر به فردی برای ما به وجود آورده است.
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک موکارلو
1403/08/07 - 14:15
تاریخ و ساعت خبر:
1221
کد خبر:
برند ملی - در وب سایت این برند ایرانی آمده است: تمام پروسه تولید شامل طراحی، برش و دوخت با استفاده از جدیدترین ماشینآلات با بالاترین کیفیت انجام می شود. تمایز و نوآوری از خطوط تولید محصولات در کارخانه آغاز میشود و تحت یک سیستم یکپارچه تا مرحله عرضه و فروش ادامه می یابد.

برای آن که بهترین باقی بمانیم، فراتر از مرزها؛ دانش و تجربه بهترین طراحان و استایلیست های صنعت مد را به کار گرفته ایم. همکاری با جیوانی جاکه، وِرا دِمیکو و آندره روتاندی؛ امکان ارائه و تولید محصولاتی متمایز و قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی را برای ما فراهم کرده است.

سال ها است که مدیران ارشد موکارلو، با مدیریت یکپارچه و نظارت جامع بر تمام ابعاد، در مسیر ارائه محصولات با کیفیت، بهبود مستمر تولید و جلب رضایت مشتریان حرکت می کنند. مدیران هدفمندی که مسئولیت برنامه ریزی، هدایت و کنترل بخش های تحت نظارت خود را بر اساس اهداف برند، پشتیبانی می کنند.

آن ها با نظارت مستمر بر فرایندهای کاری، اقدامات لازم برای بهینه سازی تولید را انجام می دهند. تصمیمات اثر بخش و به موقع آنان، انتظارات مشتریان و تمام منابع انسانی مجموعه را پاسخ می دهد.


ما در فضایی حرفه ای و سرشار از احترام، با افتخار اعتماد شما را سرمایه‌ی خود کرده‌ایم

۱۳۶۰ آغاز فاز مطالعاتی، تخصیص فضا، ساخت و تاسیس کارخانه
۱۳۶۱ آغاز فعالیت نمایندگان فروش و گسترش شبکه نمایندگان
۱۳۶۹ افتتاح اولین فروشگاه رسمی جامه سرا (شعبه خیابان انقلاب)
۱۳۷۴ ثبت رسمی شرکت جامه سرا
۱۳۷۵ آغاز صادرات و واردات، گسترش همکاری با کشورهای اروپایی و آسیای میانه
۱۳۷۹ افتتاح دومین شعبه رسمی موکارلو (شعبه میرداماد)
۱۳۸۰ آغاز فاز تحقیقاتی برای خرید و استقرار ماشین آلات جدید مطابق خطوط تولید جدید
۱۳۸۱ ورود تجهیزات و ماشین آلات، نصب و راه اندازی خطوط تولید جدید
۱۳۸۲ تبدیل سیستم سنتی به صنعتی با کیفیتی همتای کارخانجات ایتالیا
۱۳۸۳ تغییر نام برند از صنایع تولیدی جامه سرا به موکارلو
۱۳۸۴ آغاز فروش سازمانی و گسترش خدمات B۲B
۱۳۹۳ افتتاح دهمین فروشگاه رسمی موکارلو در ادامه روند افزایش شعب رسمی
۱۳۹۵ ریبرندینگ، تغییر لوگو و انتخاب شعار سازمانی جدید
۱۳۹۷ افتتاح فروشگاههای رسمی موکارلو در قزوین و روشا سنتر زنجان
۱۳۹۸ افتتاح فروشگاههای رسمی موکارلو در پاسداران ، ساری ، بلوار مولانا و اکومال کرج همزمان با افتتاح هفدهمین فروشگاه


وب سایت رسمی پوشاک موکارلو

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1221
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir