معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک دامات

واحد تولیدی صنعتی پوشاک دامات اسفندیار با داشتن ایده های از طرح در زمینه پوشاک مردانه و اندیشه های نو در سال 1364 شمسی بنیان نهاده شده است. در طی این سالها با تلاش و کوشش و کسب تجربه با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا در عرصه پوشاک همراه با آموزش پرسنل و بهر ه گیری از کارکنان توانمند و متعهد توانسته گامهای عالیه خود را در زمینه طراحی و مدسازی و خدمات ،‏‏ مطابق با استانداردهای جهانی به منصحه ظهور برساند.
معرفی برند با کیفیت ایرانی: پوشاک دامات
1403/08/07 - 12:37
تاریخ و ساعت خبر:
1210
کد خبر:
برند ملی - در وب سایت این تولیدی پوشاک آمده است:

1- کیفیت محصولات و رضایت مشتریان جز اولویت اول سازمان دامات بوده و فروش پایان کار ما نیست بلکه آغاز راه می باشد. زیرا عامل افزایش سهم بازار خود مشتریان می باشند .
2- مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت را در جهت بهره گیری از کیفیت محصولات و خدمات بنا نهاده ایم.
3- مدیریت در طراحی و مدل سازی براساس سلیقه هموطنان را با شرکتهای معتبر جهانی پیگیری و بکار می بندیم
4- آموزش و مشارکت کارکنان را در موفقیت سازمان در جهت دستیابی به اهدافمان ارج می نهیم و در ارتقاء آن می کوشیم .
5- التزام به درک و اجرای سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارهای روز دنیا آینده ای سرشار از بهروزی برای ما ، مشتریان و تمامی جامعه ایرانی ببار آورد.

وب سایت و اطلاعات تماس

لینک کوتاه: http://irbrand.ir/1210
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
پر بازدیدترین ها
جایگاه ایران در شاخص های جهانی برندملی
1403/07/29 - 08:56 _ تعداد بازدید: 154
هر ساله ارزیابی «ارزش ویژه برند ملی» کشورها توسط چند نهاد و سازمان انجام و رتبه‌بندی کشورها توسط آن اعلام می‌شود. این گزارش به معرفی این رتبه بندی ها و جایگاه ایران در آن می پردازد.
بیشتر بدانیم
هم آفرینی تصویر ایران آینده
1403/05/25 - 15:35 _ تعداد بازدید: 151
فیلم کامل سلسله نشستهای هم آفرینی تصویر ایران آینده منتشر شد.
بیشتر بدانیم
مربیان ورزشی سفیران برند ملی
1403/07/16 - 09:44 _ تعداد بازدید: 147
بخشی از موفقیت های امروز تکواندو در ایران مدیون شین جال کانگ پایه گذار آن در ایران است.
بیشتر بدانیم
نقاط ضعف دیپلماسی رسانه ای ایران
1403/07/16 - 10:14 _ تعداد بازدید: 146
دیپلمات ها باید بتوانند با شناخت فرهنگ های بومی به ارائه یک تصویر درست از کشور خود در شبکه های مجازی بپردازند و برای آن ارزش افزوده ایجاد کنند. پر رنگ کردن اشتراکات فرهنگی، بیان فرصت ها برای همکاری های علمی، فرهنگی، هنری، تجاری و گردشگری از جمله مواردی است که دیپلمات ها می توانند برای آن برنامه ریزی کنند.
بیشتر بدانیم

راهکارهای برند سازی ملی ایران

ارتباط با ما

بزرگراه ...، خیابان ب.....، پلاک ... واحد ...

021-12345678

info@irbrand.ir